Wij worden gemotiveerd door ons vak en door wat wij willen overdragen. Ons streven is de wereld elke dag een stapje meer integer te maken, bij mensen van binnenuit en in de processen binnen organisaties.
In onze opleidingen staat de interactie centraal: met elkaar wordt kennis en ervaring gedeeld, we leren met en van elkaar.
Daarbij leggen we nadruk op vaardigheden en gedrag. Immers, kennis is de onze basis maar als mens maken we het verschil door de invloed van ons eigen gedrag en onze cultuur.
Wat ons nóg meer motiveert zijn onze deelnemers: we proberen zo goed mogelijk te luisteren naar wat mensen nodig hebben in hun opleiding en ontwikkeling. We zijn trots als deelnemers hun enthousiaste reacties delen of wanneer we weer diploma’s kunnen uitreiken.
Omdat we ons realiseren dat voor leren en opleiden geen one-size-fits-all oplossing bestaat, bieden we verschillende opleidingsvormen aan. De verschillende vormen sluiten aan bij verschillende fases in de ontwikkeling van de compliance professional en voorkeuren van leren (e-learning, opleidingen, werkcollege, congres etc). Ook in de opleidingen maken we steeds de connectie naar de werkpraktijk van onze deelnemers, bijvoorbeeld door te werken met herkenbare casuïstiek of een praktijkopdracht. Zo gaat wat in de opleiding geleerd wordt, meteen leven in de praktijk.
Bij maatwerkvragen vanuit een organisatie denken onze accountmanagers graag mee om een geschikt programma samen te stellen.
Onze docenten
Wij selecteren onze docenten op basis van deskundigheid, praktijkervaring en capaciteiten als trainer. We werken daarom veel samen met trainers uit ons compliancenetwerk en met andere partijen, zoals Nyenrode Business Universiteit en Spijkman Training & Organisatieadvies.
Elk onderwerp in onze opleidingen wordt gedoceerd door een docent met een expertise op dat specifieke onderwerp. Een opleiding wordt vaak gedoceerd door een groep van verschillende docenten. Zo ontmoeten onze deelnemers verschillende experts en leren zij van de kennis en ervaringen van een groep vakspecialisten.